Inpakken! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu Inpakken! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

Inpakken!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 September 2013 | Nederland, Nederland

De kriebels beginnen te komen! De afgelopen weken lag de brievenbus vol met kaartjes, heel lief geregeld door mijn lieve vriendinnetjes en familie. Iedereen als eerste, HEEL erg bedankt voor alle lieve dingen/teksten die ik heb mogen ontvangen. Geweldig!

Vandaag heb ik mijn laatste dagje vrij voordat het avontuur gaat beginnen, spannend! Nu dus druk aan het pakken(help!) en hopen dat ik alles bij elkaar heb.

Voor iedereen die mij wil volgen, ik zal mijn reisverhalen aan facebook koppelen, dus daar zal telkens een notificatie voorbij komen. Ook kan je aan de linkerzijde je mail adres opgeven, dan krijg je via die weg een meldig.

Daarnaast ben ik van plan om in het buitenland alleen via internet te werken. Dus ik ben niet van plan om te smsen/bellen, alleen skype, whatsapp, mail etc. Ik zal mijn gegevens nog even op facebook zetten (ik vind het via deze site iets te openbaar), voor wie wil :)

Nogmaals iedereen héééél erg bedankt voor alle enthousiaste, mooie, lieve, (bezorgde) en inspirerende reacties. Ik denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen, en heb er erg veel zin in! En even als nuchtere Hollander : 'Tot straks, ben er zo weer!'.


  • 11 September 2013 - 15:10

    Diny:

    Hallo,
    Ik zag al wat foto, s voorbij komen, heel benieuwd wat er nog meer komt, geniet er maar van met z, n allen, de temperatuur is in ieder geval een stuk beter dan hier.tot de volgende keer, groeten van ons voor jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Backpacken in Azië

Leven, ervaren en genieten.

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Last but not least

20 December 2013

Are you married?

17 November 2013

The heart of Asia

05 November 2013

Singapore, wereldstad!

21 Oktober 2013

Back to basic
Sanne

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 10603

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 27 Februari 2014

Backpacken in Azië

07 Augustus 2011 - 22 Augustus 2011

Thiruverkadu

Landen bezocht: