travel!! - Reisverslag uit Madras, India van Sanne - WaarBenJij.nu travel!! - Reisverslag uit Madras, India van Sanne - WaarBenJij.nu

travel!!

Door: sannekelder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Augustus 2011 | India, Madras

WOEEEHOEE! we hebben een ticket geboekt naar Kotchi. We gaan hier heeeule gave dingen doen. We gaan maandag erg vroeg met het vliegtuig heen en vrijdag erg vroeg weer terug, we hebben dus eigenlijk 3 dagen om te reizen. We zijn van plan om een safari te gaan maken en een olifanten trip (jaa eindelijk!), ook willen we graag de backwaters gaan bekijken. Dat worden echt super dagen.

Om de reis te betalen gingen we even geld pinnen (ook zo heerlijk maf dat je hier met cash kan betalen), en wat denk je?

stroom eraf in heel het gebouw, natuurlijk wanneer mijn pasje erin zit. dus wij vragen de beveiliging, maar daar werd je 0,0 wijzer van. Vervolgens ging ik eventjes terug naar de reiswinkel (omdat ik natuurlijk alweer een tas had laten staan met heeeerlijke koekjes) en deze meneer heeft voor ons iemand gebeld, en die held heeft mijn pasje gered. fjeeuw. maar nu moe tik dus nog opzoek naar een werkend automaat want ik zit nog steeds zonder geld, haha.

Verder denk ik dat we de komende dagen wel zonder internet zitten. We zijn van plan om vooral naar het project te gaan, en in Thiruverkadu is nooo internet.

Hoe is het daar verder? mis ik al spannende dingen gebeurd in de korte tijd dat wij weg zijn?

lieeeeeeeeeeefs,x

  • 10 Augustus 2011 - 14:41

    Melanie:

    Hé Sanne!!

    Super om je verhalen te lezen... Wat een ervaring weer!! Leuk leuk leuk!!

    Geniet er van en ik zal je ook trouw volgen en me even aanmelden!!

    Liefs,
    Mel

  • 10 Augustus 2011 - 14:47

    Elvira:

    wat leuk al die verhalen. een olifantentrip, ben zoooo jaloers. Dat wordt vast een hele ervaring!

    haha echt weer een sanne actie met die tas. Gelukkig dat je, je pasje eruit hebt gekregen! en succes met het vinden van een werkende pin automaat!

    xxx

  • 11 Augustus 2011 - 08:27

    Inge:

    Oh wat gaaf, een olifantentrip!

    Leuke verhalen heb je erop staan :D
    xx

  • 11 Augustus 2011 - 12:52

    Josee Veldkamp:

    Heeey Sannee.. ik open mijn hotmail na de vakantie en zie dat jij in India zit!! Wat gaaf!!! Reken maar dat ik de komende dagen ga meelezen nu! Wil je nog ff wat meer schrijven over het project waar je aan meewerkt?? Ben heel benieuwd!
    Enne.. na de vakantie moet jij en de rest ECHT eens gaan langskomen bij mij hoor!! Ik mis jullie echt en jullie foto's staan nog steeds in de kamer bij mij! leuk he? haha

    xxx Josee

  • 12 Augustus 2011 - 16:29

    Henny Matel:

    Hey Sanne,

    Het zal niet waar zijn, weer jij!!! Hey mooie plannen hebben jullie, op safari.
    Hey geniet ervan en succes met je project!! we blijven op de hoogte!!

    gr. mama 2 uit Ane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Madras

Thiruverkadu

wooehoeee! over een paar daagjes is het eindelijk zover, INDIA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2011

Kerala

14 Augustus 2011

Bagger reis maar met geweldig resultaat!

13 Augustus 2011

Project daagjes (:

10 Augustus 2011

travel!!

10 Augustus 2011

hittegolf
Sanne

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 10587

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 27 Februari 2014

Backpacken in Azië

07 Augustus 2011 - 22 Augustus 2011

Thiruverkadu

Landen bezocht: