dramadagje 1! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sanne - WaarBenJij.nu dramadagje 1! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sanne - WaarBenJij.nu

dramadagje 1!

Door: sannekelder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

nooou dag 1!
natuurlijk verliep niet alles zoals wij in de planning hadden. Eenmaal aangekomen in Amsterdam zagen we al gauw dat onze vlucht vertraging opliep van een half uurtje, dat werd al krapper aangezien we wel moesten overstappen van london naar Delhi.

Eenmaal in london hebben we nog een uur om in te checken, bordingpass op te halen en ons vliegtuig te redden. Eenmaal aangekomen om in te checken, natuurlijk.. bali dicht.

Vervolgens zijn wij met gierende banden naar de Terminal van vertrek gerend zonder boring pas, om daar ons verhaal uit te leggen. ' Gelukkig' waren we niet de enigen die misten van deze reis, er waren nog twee passagiers, dus wij hoopten dat dit een beetje zou helpen.

Wij stonden helemaal klaar met onze paspoorten en onze online tickets.
Maar nu is het zo dat we vertraging hebben opgelopen met British airlines en vervolgens weer met indiaase vliegtuig maatschappij door zouden gaan richting Delhi. En omdat wij geen bordingpass hadden wouden zij ons niet toelaten tot het vliegtuig. Pissigggg! Staan we daar optijd, alle mensen zitten daar nog, vliegtuig staat klaar, wij zijn optijd en toch mogen wij niet mee.

Zodoende zitten wij nu in een hotel in Londen. Wel heel goed geregeld. onze koffers zwerven nog op het vliegveld, we hebben een mooi tasje met toilet spullen gekregen, en DANKJE HANNEKE ik heb natuurlijk extra kleren meegenomen in mijn handbagage.

We hebben nu wel een rechtstreekse vlucht gekregen richting Chennai. We vliegen morgen (londen tijd) 13.00 uur en zijn daar om (Indiaase tijd)3.30 uur.

Gelukkig kunnen wij er zelf wel om lachen, omdat dit natuurlijk moest gebeuren bij twee van die blondies, duuuh.

Groetjes!

• 08 Augustus 2011 - 06:21

Annemiek:

Ah dat meen je, Wat balen. Ik werd vanmorgen wakker en dacht. die schieten nu mooi op. Jemig. Overkomt jullie weer. Nou, heen tegenslagen meer hoop ik. Goeie reis. X.

• 08 Augustus 2011 - 11:18

Tess & Maaike:

Wat stom he! Hopelijk vliegen jullie zometeen wel in één streep door naar India..haha! Daara eindeljk genieten van de kindjes!

Dikke kus van ons

• 08 Augustus 2011 - 14:26

Lotte:

wat een heerlijk begin

• 08 Augustus 2011 - 14:27

Lotte:

but i´m still jealoussss. have fun girll.

• 08 Augustus 2011 - 16:37

Nynke:

Hahha, leuk geschreven San. Wel balen, maar fijn dat jullie kunnen overnachten in Londen, wat ook een leuke stad is natuurlijk! En heeeeel veel plezier in India, ik volg je trouw!

Kussies